sobota, 9 kwietnia 2011

Something

  Znow dawno mnie tu nie bylo, ale juz jestem. Dzis zaprezntuje pare strojow, ktore moga byc przydatne w zablizajacym sie czasie matur i egzaminow gimnazjalnych.






Mam nadzieje, ze moje zestway beda dla was inspirujace. Powodzenia na egzaminach.

                                                                                                        xoxo

17 komentarzy:

  1. dzięki, inspirujące, nawet bardzo ;-)
    w końcu, po wielkich bólach mam skompletowany stój, po egzaminach postaram się dodać zdjęcie na swojego bloga, więc będziesz mogla zobaczyć ;-) ah ten stres... niby wszystko ma być dobrze, ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
  2. love the outfits, esp the first one. perfect for work! <3

    xoxo hitomineko xoxo
    *deco mirror giveaway ends today*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy !
    Zapraszam do mnie !
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ee... byłaś kiedykolwiek na jakimś egzaminie?wygląda na to,że nie.tam obowiązują klasyczne stroje kolory takie jak czarny,granatowy,biały.To nie impreza. staranie się na siłę "być fashion" jest lekko żałosne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie bylam, wgl nie chodze do szkoly i nie wiem, co to jest egzamin panstwowy ;/
    Raczej spytam czy wiesz, co to jest inspiracja? Nikt nie kaze nam ubierac sie tak jak modelki na pokazie mody, bo wygladalibysmy dosc dziwnie na ulicy. Stroje te maja byc dla nas pomyslem a nie kopia. A stroj klasyczny nie jest jednoznaczny z kolorami czarny, biały i granatowy. W modzie nie ma regul typu - stroj klasyczny - brak kolorow.

    Podzrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. "A stroj klasyczny nie jest jednoznaczny z kolorami czarny, biały i granatowy"
    W mojej szkole jest to jak najbardziej jednoznaczne.
    "W modzie nie ma regul typu - stroj klasyczny - brak kolorow."
    Jak widzę uważasz się za znawcę tematu.Skoro uwżasz że wiesz lepiej to ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale tak nie uważam, ale mam prawo wyrazac wlasne zdanie na wlasnym blogu. Nikt nie kaze Ci wcielac w zycie wszystkiego, co tu napisze. To tylko moje pomysly na codziennosc i rozumiem, ze nie kazdy musi sie z nimi zgodzic :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. zestawy są śliczne :) ja na szczęście nie mam egzaminów (jestem w 2kl.) dlatego 3 dni wolnego^.^
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://lakergirl123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszy drugi zestaw. : )
    na szczęście już po egzaminach <33 !

    OdpowiedzUsuń
  10. dodałam zdjęcia z egzaminów więc jeśli chcesz możesz zerknąć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. to projekt na konkurs pt" Moje wymarzone miejsce pracy" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna ta torebka z 1 zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zestawy ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful work!
    Can we follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestawy ;) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń